روايات

الثأر ج ٢

عاصم. دا مش علشانك لا دا بس علشان اعرف انتقم منك انا مش عاوزك تمـ,ـوتي دلوقتي انا لسه هنتقم واتلذذ بانتقامي منك ومن عيلتك كلها بقلم نور عصام
نور. بتحاول تتكلم بس مش قادره
عاصم. قرب منها وقعد وحط صنية الاكل علي رجله وقالها متتكلميش انا عاوزك بس تاكلي وبدا ياكلها بايده
نور بتبعد
عاصم. بصلها وقال كلي ومتخرجيش الوحش اللي جوايا انا ماسك نفسي عنك بالعافيه وحط الاكل ف بوئها
نور خافت منه ومن كلامه وبعد شويه قالت بصوت مبحوح خلاص شبعت ورجعت ورا
عاصم. اشربي اللبن دا كمان
نور لا مش بحبه
عاصم. انا مش باخد رأيك وعطاها الكوبايه
نور. اخدتها وبتشرب منها بالعافيه منعا للخناق معاه وبعد لحظات قالت خلاص مش قاده وحطتها
عاصم. شال الصنيه وحطها عالتربيزه
نور قالت عاااصم مم ممكن نتكلم شويه
عاصم. مفيش بينا كلام واكتمي بقا مش عاوز اسمع صوتك بدل ما امـ,ـوتك ابعدي عني وعن شري الساعه دي
نور. خلاص ما عادت قادره تتحمل اكتر من كدا انو يتهمها بالخـ,ـيانه قامت وقالت انا مستحيل اتحمل نظرتك دي ليا وتتهمني اني خاينه وراحت عالبلكونه وبتحاول ترمي نفسها
عاصم. مسكها وقالها لو كنتي فاكره جنانك دا هيشفعلك عندي تبقي غلطانه وبعدين لو عاوزه تمـ,ـوتي نفسك مـ,ـوتيها بعيد عني فاهمه واخدها دخلها جوا الاوضه
نور بصتله وعيونها كلها كــ,,ـــــسره وقالت والله العظيم مظلومه
عاصم. انتي خاينه عرفه يعني ايه خاينه
نور رمت نفسها ف حــ,,ـــــضنه وبدموع وشهقات قالت انا انا انا بحبك ومقدرش اعمل كدا فيك ولا حتي ف نفسي بس
عاصم فرح بكلمة بحبك بس قاطعها وقال مش عاوز اسمع منك ولا كلمه فاهمه
نور. بتتشبث ف هدومه ومش بتخرج من حــ,,ـــــضنه
عاصم. اشفق عليها وطبعا قرحان بتقربها منه كدا حط ايده عليها وضمها لحــ,,ـــــضنه وطبطب عليها وبعد لحظات فاق لنفسه وبعدها عنه وقالها لازم ننام علشان عندنا سفر بدري
نور. بصتله وعيونها كلها ترجي
عاصم. اتجاهل نظرتها ليه وراح عالسرير ونام
نور. راحت هي كمان ونامت
عاصم. بعد شويه اخدها ف حــ,,ـــــضنه ونام ف ثبات عميق
واشرقت الشمس بنور ربها
نور صحيت لقت نفسها ف حــ,,ـــــضن عاصم بصتله وحطت ايدها علي وشه وقالت والله حبيتك مش عرفه ازاي بس حبيتك قوي لدرجه اني مقدرش اعيش من غيرك وبس محتاجه منك فرصه فرصه واحده تسمعني فيها علشان نقدر نكمل باقي حياتنا مع بعض ونربي ابننا ف حــ,,ـــــضننا وحركت ايدها علي وشه ولمست شفايفه وقالت والله مظلومه يا عاصم ومالت عليه وباسته من شفايفه بـ,ـوسه سريعه وقامت راحت الحمام
عاصم. فتح عيونه وقال عارف يا قلب عاصم انك بريئه وعارف كمان انك حبتيني وابتسم وافتكرها لما بيكونو مع بعض وهي فاكره انو واخد حبوب ومش داري وقال مستحيل اللي حسيته منك ومعاكي ميكنش من قلب ميت بالحب لحبيبه وانا كمان بحبك يا قلب عاصم وقام قعد عالسر علي ما طلعت
نور. خرجت وراحت عليه وقالت صباح الخير
عاصم. ببرود قالها صباح النور اجهزي علشان ننزل ونمشي علطول معتش وقت
نور حاضر وفعلا لبست
عاصم. خرج وقالها ايه اللي انتي لبساه دا
نور. ماله ماهو بنطلون وتيشرت كويسين اهو
عاصم. لا البنطلون ضيق البسي فستان احسن علشان البيبي
نور. اتفاجئت بتصرفه وبعدين قالت الفساتين قصيره ومش بتعجبك خليني كدا
عاصم. راح ووقف قدامها وبصلها بنظره كلها حب وقالها غيري ف خلال دقيقه وسابها ودخل يلبس
نور. اتنهدت وراحت لبست فستان كان نازل بعد الركبه وحزام من النصف ولبست جذمه كعب عالي
عاصم. شافها قالها البسي حاجه غير الجذمه دي علشان متتعبكيش الكعب عالي جدا
نور. بصتله وهتتجنن من كلامه معها
عاصم. فهم نظرتها رد وقالها دا علشان امي متلاحظ انك مش مهتمه بنفسك طبعا ماهي فاكره انك حامل بابن ابنها
نور. عيونها اتملت دموع وراحت لبست كوتش ونزلت من غير ما تبصله
عاصم. نزل وراها
ثريا. بس نزلو قالت عامله ايه يابتي
نور. الحمد لله ياماما
ثريا. قربت منها ومسكت ايدها وباستها
عاصم. بصلهم وقال يلا وخرجو
وبعد فتره وصلو الصعيد وراحو بيتهم
هنيه. بنحاول تكون مبسوطه بوجود نور قالت نورتو الدار
عاصم. سلم علي عمه وولاد عمه
ثريا. بصت ل نور وقالت الدار منورها بصحابها وهتنور اكتر لما صاحبها الصغير يشرف الدنيا
هنيه. لطمت علي صـ,,ـدرها وشهقت لانها فهمت كلام ثريا
نور. وحمــ,,ـاتها. اتخضو من تصرفها
ثريا. قالت وه مالك يا هنيه
هنيه. دارت نفسها وقالت مفيش يا ام عاصم يلا الوكل جاهز
ثريا. مالت علي نور وقالت اوعي تاكلي حاجه غير اللي احنا هناكل منيه ولو عوزتي حاجه جوليلي فاهمه او اعمليها لنفسك فاهمع يا بتي
نور حاضر يا ماما
عاصم. نور تعالي غيري علي ما الاكل يجهز
امه. بهمس ليه قالت خلي بالك منيها ياولدي واوعي تاخد حاجه من يد مرت عمك وخصوصا لو كانت ل نور
عاصم. فهم امه وقالها حاضر وباس راسها وطلعو
نور. بس دخلت الاوضه قعدت عالسرير وكانت دايخه
غاصم. بصلها وقال انتي تعبانه
نور. ف نفسها قالت خايفه اقوله اني دابخه ودا بسبب الحمل طبعا هو فاهم انو مش ابنه بقلم نور عصام
عاصم. نووور مالك سرحانه ف ايه
نور. انتبهت له وقالت ولا حاجه هروح الحمام وقامت حست بدوخه رجعت تاني
عاصم مسك ايدها وقالها اطلبلك دكتور
نور بصت لايده الي مسكاها وقالت ش ش شكرا
عاصم. عارف انك دكتوره بس انتي لسه صغيره
نور. انا كويسه دا دا دا
عاصم. انتي لسه هتهتهي
نور. اصل يعني دا دا من ااا
عاصم. فهم تفكيرها وقالها من الحمل صح

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock