رواية الزوج المچنون كاملة الفصول
يامعلم
المعلم هاتوه بسرعه
اللي كان خاطف ليان واحمد جه وهو حاطط ايده علي راسه من كتر الدم اللي طالع منها ومبقاش قادر
المعلم هربوا منك مش مكسوف علي دمك واحد شحط زيك اتنين زي دوول يهربوا منك
اللي خطفهم يامعلم بس
المعلم بزعيق مافيش بس كل واحد فيكم يفتش المنطقه كلها طلعوا العربيات علي الشارع وكلوا يدور عليهم هما اكيد دلوقتي علي الشارع بيدوروا علي عربيه عشان يمشوا من هنا
كل الرجاله وقتها مشيوا وطلعوا علي الشارع بعربيتهم وبقوا يدوروا علي احمد وليان وبعد ما مشيوا
ليان وبعدين هنعمل اي دلوقتي وهنروح ازاي
احمد مش هنطلع علي الشارع هنمشي في الغيط
ليان اي الغيط اللي هنمشي فيه ده
احمد اقصد الزرع الزرع كده حلو
بقلمي مآآهي آآحمد
ليان ايوه كده فهمت بس هنمشي في الزرع يعني ايه وافرض توهنا
احمد مذ هنتوه دي بلدي وانا حافظها ماتقلقيش
ليان بزهق طيب
ماهر بيفتح الباب
بقلمي مآآهي آآحمد
ماما ماهر كنت فين لحد دلوقتي ياماهر
ماهر ماما اي اللي مصحيكي لحد دلوقتي
ماما ماهر اللي مصحيني اني مستنياك عايزه اعرف هتعمل اي مع اختك لحد دلوقتي مانعرفش عنها حاجه
ماهر بلهفه ايه حد اتصل بيكي
ماما ماهر ماحدش اتصل ولا حد زفت وده اللي قلقني اكتر
معرفش عنها حاجه ياماهر مابقيتش اعرف عن اختك حاجه وابن اخوك ياعالم هييجي علي الدنيا ولا لاء
بعياط الدنيا كلها اتطربقت فوق دماغنا شركات ابوك من وقت ما راح في الغيبوبه وبقي كل من هب ودب ينهب فينا شويه وانت طبعا مش فاضي للكلام ده كله كل همك ست ماهي بتاعتك وبس
ماهر واي اللي جاب سيره ماهي في الكلام دلوقتي ياماما
ماهر لسه بيتكلم لقى ماهي بتتصل بي
بقلمي مآآهي آآحمد
ماما ماهر ادينا جيبنا سيره القط
ماما ماهر قعدت علي الكرسي وبقت ټعيط ماهر بص لمامته وبص علي فونه راح قافل الفون
ماهر خلاص يا امي انا مش عايزك تقلقي وليان بخير ماجرالهاش حاجه انا متأكد
ماما ماهر متاكد من ايه انت اټجننت اختك مخطوفه
ماهر انا هعرف اوصلها قريب واذا كان عالشركه ماتشيليش هم من بكره هبدأ انزلها واتابع كل حاجه بنفسي
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهي بصت علي الفون لاقيت ماهر كنسل عليها جت تتصل تاني لاقيته مقفول اټصدمت حرفيا
ومابقيتش عارفه تعمل ايه ولا تروح فين وبعدها فكرت تتصل بصحبتها بس هتقول اي لاهل صحبتها جايه بيتهم الساعه اتنين بالليل تعمل ايه
بتبص علي الواتس لاقت ممدوح فاتح وبيبعتلها مسيج بيطمن عليها وبيسالها وصلت ولا لاء
ماهي اڼهارت وبعتتله فويس باللي حصل وانها مش عارفه تروح فين
ممدوح اتصل بيها
ماهي الوو ايوه ياممدوح
ممدوح اوعي تتحركي من عندك انا جاي حالا
ممدوح ركب عربيته واتصل بنور
ممدوح ايوه يانور الفرصه جت لحد عندنا
نور فرصه اي
ممدوح هقولك
بقلمي مآآهي آآحمد
ممدوح طلع علي السلم بتاع بيت ماهي لقاها قاعده علي السلم
ممدوح بكل حنيه اي ياماهي حصل ايه
ماهي حاكيتله علي كل اللي حصل
ممدوح فضل يخبط علي ماما ماهي بس مارضيتش تفتح ابدا وقالتله
ماما ماهي لو مامشيتش من هنا انا هتصل البوليس واقول انكم بتتهجموا عليا
ممدوح تعالي معايا ياماهي تعالي مش هتفضلي قاعده علي السلم كده مش هينفع
بقلمي مآآهي آآحمد
ممدوح اخد ماهي ومشي وركبوا عربيته
ماهي هنروح علي فين دلوقتي
ممدوح وهي بټعيط هوديكي علي شقتي اللي في المعادي
ماهي انت بتقول اي ياممدوح انت اټجننت
ممدوح بزعل ماهي انتي افتكرتي ايه انا هفتحلك الباب ومش هدخل الشقه وهديكي المفتاح تقفلي علي نفسك من جوه
ماهي انا اسفه
ماقصدش
ممدوح اتنهد وعمل نفسه زعلان
ممدوح لا عادي
ماهي كانت كل دقيقه تتصل بماهر بس تليفونه مقفول
ومكانتش ينفع تروحله عشان مامته هتقول عليها اي لو راختله في وقت زي ده ففكرت ان هو سواد الليل وهاترزحله الصبح
ممدوح وقف بالعربيه جنب سوبر ماركت
ماهي وقفت ليه
ممدوح هجيبلك ازازه مايه ومناديل عشان تمسحي دموعك وتشربي
ممدوح نزل اشترى ازازه مايه وحط منوم لماهي في الازازه
واول ما دخل العربيه اداها المناديل والازازه
ممدوح اتفضلي
ماهي انا بجد مش عارفه اقولك ايه انا مهمت قولت مش هيكفي حقك
ممدوح ماهي عيب ماتقوليش كده انتي ماتعرفيش انتي غاليه عندي ازاي
ماهي بقت تشرب من المايه واخيرا وصلوا الشقه وهي بتطلع الشقه حست ان دماغها تقيله
ممدوح مالك ياماهي
ماهي مش عارفه حاسه اني دايخه
ممدوح ده اكيد بس من التعب والارهاق انتي بقالك يومين مانمتيش
ممدوح سند ماهي وطلعها فوق وفتح الباب وډخلها علي سريره وماهي راحت في النوم خالص
نور بقت تتصل بماهر كل دقيقه طبعا فونه مقفول
راحتله البيت
بقت بتخبط علي الباب جاامد جدا واخيرا لاقت ماهر
نور بتوتر وهي قلقانه ماهر لازم تيجي معايا دلوقتي
ماهر في اي يانور حصل اي شوفتي حاجه عن ليان
نور لاء مش ليان للاسف
ماهر اومال مين
نور عن ماهي
ماهر ماهي
ماهر كان بيفتكر ان ماهي جرالها حاجه
نور ماهر تعالى انا هخليك تشوف كل حاجه بعنيك
ماهر نزل مع نور وركب الموتوسيكل بتاعه وركبها وراه
نور ودته شقه المعادي
ماهر احنا بنعمل اي هنا يانور دي شقه المعادي
ممدوح وقتها قلع ماهي هدومها وبقت بالبرا مش اكتر وقلع هو كمان ونام جنبها وفرد دراعه واخدها في حضنه وغمض عنيه
ماهر فتح الباب هو ونور
نور تعالي من هنا
ماهر انا مش فاهم حاجه
نور هتفهم كل حاجه دلوقتي
ماهر فتح باب اوضه النوم بيبص لقى نور نايمه في حضن ممدوح وقتها اټصدم
ماهر ماهي
ماهر فتح الباب هو ونور
نور تعالي من هنا
ماهر انا مش فاهم حاجه
نور هتفهم كل حاجه دلوقتي
ماهر فتح باب اوضه النوم بيبص لقى نور نايمه في حضن ممدوح وقتها اټصدم
ماهر ماهي
بقلمي مآآهي آآحمد
ممدوح قام بسرعه ولبس قميصه
ممدوح ماهر انا هفهمك ماهر انت مش فاهم حاجه
ماهر بص لماهي ومكانش شايف قدامه حرفيا وخصوصا انها بالبرا مش اكتر
بقلمي مآآهي آآحمد
مسك ممدوح كان هيموته في ايده ضربه في كل حته من جسمه ماسابهووش كان هيموته في أيده
نور سيبه ياماهر ماتضيعش نفسك عشانه ده مايستهلش
ماهر مكانش سامع ولا شايف اي حاجه غير انه كسر ممدوح من كتر الضړب ممدوح عمل نفسه انه خلاص مش قادر وجاب الاخر واترمى في الارض ومبقاش قادر يقوم ولا يتحرك كان لسه ماهر هييجي علي ماهي وهي نايمه وقتها نور شافت كده خاڤت لا يقرب منها ويعرف انها مټخدره راحت عملت نفسها اغم عليها بسرعه ووقعت في الارض وبقت تترعش ماهر اول ما شافها كده طلع بره الاوضه بسرعه وراح لنور وبقي معاها
ممدوح قام ولبس ماهي التي شيرت بتاعها بسرعه