رواية الزوج المچنون كاملة الفصول
طلع من تحت السرير
ماهر مامتك عندها حق ياماهي
ماهي عندها حق في ايه
ماهر انا لازم الاول اخلص حوار ابن اخويا ده لازم اكشف لعبه هدي عشان امي ماتحطكيش في دماغها
ماهي طيب
ماهر بس انت عايز مساعدتك
ماهي مساعدتي انا ازاي
ماهي ضړبته علي كتفه بحنيه ماااهر بطل
ماما ماهي بتنادي عليها من بره يامااااااهي
ماهي ماما
ماهر امك دي هتجيبلي جلطه
ماهي انزل انزل بسرعه عشان خاطرى انزل
ماهر طيب طيب نازل
وقبل ما ينزل وهو علي الشباك خطڤ بوسه من علي خدها ونزل وماهي حطت ايدها علي مكان البوسه وابتسمت
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر روح البيت
ماما ماهر كنت فين من امبارح ياماهر
ماهر بزهق وانتي من امتي بتسألي سؤال زي ده يا امي
ماما ماهر من وقت ما عرفت ان اخوك هيبقاله ابن علي وش الدنيا
ماهر اسمعيني يا امي
ماما ماهر اسمعني انت يابني ارحم قلبي انا ما صدقت ان يبقي في حاجه من مازن علي وش الدنيا الولد ده لما يتولد هيتكتب علي اسم مين غير اسمك
ماهر يا امي انتي بتقولي اي البت دي نصابه والله نصابه وبتضحك عليكي
ماما ماهر لاء مش نصابه انا اللي اقنعتها انها تعمل العمليه وتخلف من اخوك
ماهر انتي يا امي
ماما ماهر ايوه انا
وكلمت ليان اختك النهارده وعرفتها علي كل حاجه وهي مكانتش مصدقه من الفرحه وجايه بكره من لبنان عشان ترجع تعيش وسطنا من جديد انت ليه مش قادر تفهم ان اللي في بطن هدي ده هيرجع يلمنا كلنا تاني سوا من بعد مۏت اخوك
ماهر امي ارجوكي ماتضغطيش عليا اكتر من كده انا طالع فوق
بقلمي مآآهي آآحمد
تاني يوم ماهر راح لوالده لقى الحاله مستقره ومافيش اي جديد وبعدها طلع علي الجامعه فضل يدور علي نور او البنت اللي كانت بتنادي عليها وبعد تدوير في وشوش كل اللي في الجامعه لمده خمس ساعات اخيرا لقى البنت اللي كانت بتنادي عليها
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر انتي استني
البنت بتوتر مين حضرتك
ماهر انتي امبارح كنتي بتنادي علي بنت وتقوليلها يانور البنت دي فين
البنت نور انا انا معرفش حد اسمه نور وارجوك ابعد عني
ماهر وقف قصادها
ماهر اسمعي بقي البت دي انا عايزها بأي طريقه انتي فاهمه
البنت بقت تعلي صوتها في الجامعه وتزعق عشان تعمل شوشره لماهر
ماهر تمام عالي صوتك اكتر تحبي ازعق معاكي
البنت انت انت عايز مني ايه
ماهر فين البنت اللي كنتي بتنادي عليها امبارح
نور معرفش قولتلك
ماهر كده طييييب
ماهر شد البنت من شعرها واخدها معاه بره الجامعه واي حد كان يقرب منه يضربه ويكمل طريقه
وبعد ما طلعوا بره الجامعه
البنت طيب سيب شعري طيب وانا هقولك
ماهر اي ده فجأه افتكرتي هي فين
البنت حرام عليك سيبها في حالها دي غلبانه
ماهر بنرفزه وعصبيه عااايز لعرف هي فيييييين
البنت طيب طيب خلاص هقولك
البنت ركبت في العربيه جنب ماهر وماهر ساق بيهم
احنا ساكنين في الكيتكات طبعا حته عمر اللي زيك ما سمعوا عنها
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر اللي زيي تقصدي ايه باللي زيي
البنت الاغنيا اللي زيك
ماهر لا ياستي اعرفها وعلي فكره انا حبيبتي من عين شمس عادي يعني
البنت ماشي
ماهر دخل منطقه في حاره جوه حاره لحد ما اخيرا وصل لبيت نور
ماهر عارفه لو كنتي بتكدبي عليا وده مش بيتها
البنت لا والله ابدا ده بيتها فعلا
ماهر طيب اطلعي معايا
البنت طلعت وماهر بقي طالع علي السلم وكان من خشب وكان خاېف السلم يقع بي لانه كان بيزيق جدا
واخيرا وصلوا
البنت خبطت وماهر كان واقف من علي جنب
ونور فتحت الباب ونور مكانتش شيفاه
نور امل عامله اي
امل ________
نور اي يابنتي مابترديش ليه ووشك اصفر كده ليه
ماهر وقتها وقف قدام نور
نور پخوف يانهار اسود
ابو نور كان في الحمام
ابو نور مين بره يانور
نور ده ده دي دي
ابو نور الله ماتنطقي يابت مين بره
نور دي امل يابابا
ابو نور طيب خليها تدخل
نور ابوس ايدك ابويا جوه امشي دلوقتي
ماهر امشي انتي اټجننتي ده انا ماصدقت لاقيتك انا مش همشي غير لما اعرف كل حاجه انتي فاهمه ولا لاء انتي اكيد تبقي تبع هدي القذره وعاملين علينا لعبه
نور هدي هدي مين انا معرفش حد ابوس ايدك امشي قبل ما ابويا يطلع من الحمام وتبقي مصېبه
ماهر قولتلك مش ماشي غير لما اعرف كل حاجه
نور بتبص لاقت باباها بيفتح باب الحمام راحت اخدت ماهر بسرعه ودخلت امل علي اوضتها وخبت ماهر في الدولاب
بابا نور دخل
ابو نور كويس
ياامل انك جيتي عشان تقعدي مع نور عشان انا خارج
امل طيب ياعمو اخرج حضرتك وانا هفضل معاها
ابو نور خللي بالك من نور يا امل انا مش هتأخر
امل حاضر ياعمي ماتقلقش عليها
بقلمي مآآهي آآحمد
ابو نور خرج من هنا وماهر طلع من الدولاب
ماهر انطقي قوليلي انتي مين وازاي عرفتي اني ابويا هيدخل المستشفي حالا
نور ما انا انا لو قولتلك مش هتصدقني
ماهر انا مش هصدقك لو كذبتي عليا اكيد
امل محدش بيصدق نور لو حاكيتله علي اللي بيحصل معاها مش معني انت يعني اللي هتصدقها
ماهر بقولكم اي انتوا الاتنين انجزوا انا مش ناقص
نور خلاص خلاص هقولك بس بس لما اقولك مش عايزه اشوفك تاني
ماهر انا اللي اقرر اذا كنتي هتشوفيني ولا لاء
بقلمي مآآهي آآحمد
نور احنا مش من هنا احنا من الشرقيه من حته اسمها المعالي اتولدت بحاجه كده ابويا بيقول انها موهبه وانا بقول انها لعنه
ماهر يعني اي مش فاهم
نور مره واحده وهي لسه هتتكلم بقت تترعش ووقعت في الارض وعنيها بقت تبربش
ماهر جه يقرب منها
امل سيبها ماتقربلهاش لو قربتلها ھتأذيها
ماهر انا مش فاهم حاجه دي كده ھتموت
امل مش ھتموت بس سيبها دلوقتي ابعد عنها
نور فضلت تترعش في الارض وتتحرك زي ما يكون عندها صرع فضلت كده لمده خمس دقايق وبعدها فاقت وقامت وهي مخضوضه وخاېفه
نور امل ابويا ابويا ھيموت يا امل
امل فين وناقص قد اي
نور مسكت ايد ماهر وبصت في الساعه بسرعه
نور قدامه ربع ساعه
امل طيب يلا بسرعه شوفتي مكانه
نور ايوه شوفته
نور بصت لماهر انت معاك عربيه
ماهر ايوه معايا
نور طيب بسرعه لازم توصلني لابويا بسرعه قبل ريع ساعه
ماهر نزل وهو مش فاهم اي حاجه
وركب هو ونور وامل
امل قدامه قد اي
نور اقل من سبع دقايق سرع العربيه شويه عشان خاطر ربنا
ماهر دي اكتر حاجه الطريق زحمه جدا
واخيرا وصلوا بس للاسف بعد ما فات الاوان نور نزلت