روايات

الثأر ج ٢

وبين ما يجب قوله أثناء الجماع حيث تصل الأمور إلى ذروتها ويرغب شريكك في دفعة قوية وحاسمة للوصول إلى الذروة.

وبين ما يجب قوله بعد انتهاء العلاقة الحميمة حيث يرغب الزوج والزوجة أن يشعر أنه محبوب لذاته وما العلاقة الجنــ,,ـــــسية إلا ثمرة المحبة لا العكس.

اتقان فن ’’الكلمة الواحدة‘‘

في بعض المواقف الجنــ,,ـــــسية لن تحتاج أكثر من كلمة واحدة لتشعل الأمور، وتصل بالطرف الآخر من العلاقة إلى حدود النشوة الكاملة.

وإذا كنت مبتدئًا في تجربة الكلام الإباحي أثناء الممارسة الجنــ,,ـــــسية فقد لا يسعفك عقلك في لحظة الإثارة لتكوين جملة طويلة أو جملتين متتاليتين.

وهنا يأتي دور الكلمة الواحدة التي تنقل المعنى رغم بساطتها.

يمكنك أن تستخدم كلمــ,,ـات مثل:

أقوى، أعمق، أسرع، استمر، ساخنة، قاسي، صلب، مثير، مشبع، سأقذف، أقذف، وغيرها.

الإباحية ليست كلامًا فقط

استخدام كلمــ,,ـات قبيحة بين الزوجين لا يعني الاقتصار على استخدام المفردات والجمل فحسب.

فالمجال مفتوح خاصة للمرأة لاستخدام الأصوات التي قد تكون أكثر استثارة للرجل من آلاف الكلمــ,,ـات.

أصوات الأنين والتأوه والصراخ تعمل بشكل رائع أفضل من الكلمــ,,ـات الجنــ,,ـــــسية أحيانًا.

رشاد طيب اني هروح اشوف العيال ودخل اوضته
هنيه. كانت قاعده عالسرير وكلها غل ونــ,,ـــــار
رشاد. مالك ياوليه جاعده اكده ليه وفين الولد عاد
هنيه. والولاد ف اوضتهم
رشاد. وانتي مالك شكلك مش مريحتي عملتي ايه
هنيه. ولا حاجه وكدا عرفت انو محدش قاله حاجه وخايفه تسبق الاحداث وتتكلم هي وف نفسها تاني قالت استني واسكت يمكن تعدي وثريا متجولش ل عاصم نور عصام
رشاد. مالك ياوليه سرحانه اكده ليه
هنيه. الله هو انته عاوز تتخانق وخلاص اوباي عليك
رشاد بصلها بشك وبعدين قام يغير
ثريا. صــ,,ـابحه
صــ,,ـابحه. نعم ياست الحجه
ثريا. خلصتي الوكل ولا لسه
صــ,,ـابحه. خلصت اها يا ستي وحالا هجيبه
ثريا. طيب يلا واطلعي نادي علي عاصم ونور
صــ,,ـابحه. حاضر ودخلت المطبخ
نطلع فوق تاني طبعا عرفاكو عوزين تعرفرفو ايه اللي حصل
نور. مكسوفه وميته من الكسوف ومش عرفه ازاي دا حصل بينهم وازاي عاصم كان كويس معها وكانه بيحبها بجننون وبتفكر ازاي كان بيهاملها بلطف وخايف عليها وعلي حملها
عاصم. حس انها متلخبطه ومش مصدقه اللي حصل
نور. دافنه وشها ف صـ,,ـدره ومش بتتحرك
عاصم. ابتسم وبيلعب ف شعرها وقال نور
نور. مش بترد

عاصم. نور نور
نور. روحها هتطلع
عاصم. عدلها من علي صـ,,ـدره وبقا وشه مقابل وشها وقال ليه الكسوف دا كله اعتقد اننا متجوزين
نور. بدموع قالت عاصم انااا
عاصم. قالها قومي خدي شاور علشان ننزل انا ميت من الجوع
نور قامت وهي مش فاهمه حاجه وبعد شويه جهزو ونزلو
ثريا. تعالو ياولدي ومسكت نور من ايدها وقعدتها جنبها
نور. بهمس قالت هي فين مش قاعده عالسفره
ثريا. هي كمان ليها عين تيجي تجعد معانا
نور. انا خايفه قوي
ثريا. متخفيش اني مجولتش حاجه لسه لان رشاد دخل بعد عاصم ما جه علطول
عاصم. بصلهم وقال خير يا اما

امه. ولا حاجه ياولدي
عاصم. بص ل نور وحاسس انو ف حاجه وبعدين قال فين مرات عمي والولاد
رشاد. العيال اكلو من شويه وهنيه جالت مليش نفس
عاصم. رفع حاجبه وبص ل امه ونور
ثريا. قالت بسم الله ياولدي والكل بدا ف الاكل
وبعد شويه وهما قاعدين يشربو الشاي
عاصم. قال ايه اللي حصل يا اما
رشاد. بصله
ثريا. قالت اللي حصل ان هنيه جابت ولد اختها علشان يوجع بينك وبين مرتك ونور ضــ,,ـــــربته بالقلم
عاصم. قام وقف وقال ايييييه
ثريا. اهدي ياولدي
عاصم. بصوت عالي قال ازااااي دا يحصل وازي الكلب دا يعمل كدا وبص ل عمه وقاله نادي مرتك ياعمي
رشاد. كأن الدنيا اتهدت علي راسه
عاصم. مسك نور من ايدها وقفت معاه وقالها حصل ايه
نور بخوف ورعب من عصبيته ومنظره مش عرفه تتكلم
عاصم. انطقي حصل ايه وعملك ايه الكلب دا
نور. م م م. معملش حاجه هو هو بس كااان بيقرب مني وبيتكلم بقلة ادب معايا
عاصم. عميييي قولت نادي مرتك
رشاد. قال هنيه هنيه
هنيه. خرجت وطبعا سمعه الصوت العالي
عاصم. وقف قدامها وقالها انا لحد دلوقتي عامل خاطر ل عمي وولاده لكن لحد الاعيبك الوســ,,ـــــخه دي ومش هسمح
هنيه. ببجاحه قالت اني معملتش حاجه ومخبراش انت بتتحدت عن ايه هو كل حاجه هنيه هنيه
عاصم. اخد نفس بصوت عالي وفتح فونه واتصل ب صلاح مره ورا مره وهو علي اخره
صلاح. فتح الفون وهو متأكد ان عاصم هيجيبه حتي لو ف بطن امه اتردد كتير وبعدين قال خير يا عاصم
عاصم. بعصبيه وتهديد قال دقيقه واحده وتكون قدامي
صلاح. بخوف قال حاضر يا عاصم وقفل
عاصم. بص ل نور اللي ميته من الخوف ودقات قلبها سريعه وصـ,,ـدرها عمال يعلي ويهبط راح عليها وقعدها جنب امه وبصلها براحه وآمان وقالها اهدي علشان متتعبيش
نور. بصتله وسكتت
هنيه. بتبوصلها بغل
عاصم. علي اخره وحاسس انو هيكــ,,ـــــسر الدنيا كلها قدامه ورايح جاي زي المجنون
رشاد. حمل الهم وعارف انها خربت علي دماغه بسبب مراته
صلاح. دخل وهو ميت من الخوف
عاصم. وقف قدامه وحاول يهدي وقاله قسما بالله العظيم لو ماقولت اللي حصل لكون دــ,,ـــــفنك حي وانت عارف
صلاح. اتنهد بخوف وبص ل خالته وقص عليهم ما حدث …..
عاصم. لكمه قويه علي وش صلاح وقبل صلاح يستوعب اللي حصل كان خلاص هيمـ,ـوت من كتر الضــ,,ـــــرب اللي اكله من عاصم ذلك الوحش الثأر وبعدين نده رجالته وقالهم مش عاوزه ينفع نفسه تاني رواية وآه من الثأر بقلم نور عصام
نور. ف نفسها قالت وهو اصلا هينفع بعد اللي عملته فيه
عاصم. راح عليه قبل رجاله مايشيلوه وقال لو لقيتك بكرا ف مصر كلها مش ف الصعيد بس من غير ما قولك انت عارف انا هعمل فيك ايه وبعدين قالهم خدوه
صلاح. خلاص بيمـ,ـوت من كتر الضــ,,ـــــرب اللي اكله من عاصم وف نفسه قال منك لله يا خالتي وكمان اتحرمت من اهلي طول حياتي ولازم ارجع تاني برا وف لحظه اكل ضــ,,ـــــربه تانيه من رجالة عاصم وااااه من رجال عاصم يلا يستاهل
عاصم. بص لمرات عمه وقالها تفتكري اعمل فيكي ايه علي اللي عملتيه لو مـ,ـوتك مش كفايه احــ,,ـــــرق قلبك بايه ربنا حــ,,ـــــرق قلبك مره وانتي بردو مفيش فايده فيكي
رشاد. قاطعه وقال خلاص ياعاصم ياولدي اني هطلقها
عاصم. لاه ياعمي انا مليش فيه دا بس علشانك انا هسيبها لعيالها بس قسما بالله لو شوفتها صدفه همحيها من علي وش الدنيا كلها وبصلها وقال اعتقد انتي عرفه لما احلف بعمل ايه
رشاد. حقك عليا ياولد اخوي
عاصم. دخل مكتبه ورجع تاني وقال دا مفتاح البيت اللي ف الناحيه الجبليه ياعمي علشانك وعلشان ولادك وشغلك ومصاريفك زي ماهو ياعمي بس جسما عظما لو شوفتها صدفه متلومنيش ياعمي عاللي هعمله
رشاد. طأطأ راسه ومش عارف يتكلم
عاصم. مسك نور من ايدها وطلع فوق
ثريا. بصتلهم ودخلت اوضتها
رشاد. بص لمراته ودخل اوضته يلم حاجته
هنيه. النــ,,ـــــار والعه فيها لكن ما باليد حيله لانها عرفه عاصم كويس
وبعد اسبوع
نور.كانت قاعده مع حمــ,,ـاتها وفجأه سمعت صوت انثوي رقيق
نورسين. دخلت وقال هاي
عاصم. داخل معها وبيضحك
نور. فتحت عيونها وبصت لشكلها

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock