روايات

الثأر ج ٢

نور. دموعها نزلت
عاصم. اتنهد وقالها قومي غيري هدومك وانا هنزل اجيبلك الاكل هنا ونامي شويه
نور عاصم اناا
عاصم. مش علشانك
نور. قاطعته وقالت والله مظلومه
عاصم. بغضــ,,ـب منها قالها كان لازم امـ,ـوتك انتي واللي ف بطنك بس لازم استحملك انتي وهو معاكي وبصلها وقال هو صحيح ملوش ذنب كل ذنبه ان امه خاينه
نور. بدموع قالت عاصم ارجوك انت كدا بتوجعني قوي وبتجرجني بكلامك دا وانا مستهلش منك كدا
عاصم. بجرحك وبوجعك دا انا المفروض اقطع من جتتك حتت المفروض امـ,ـوتك ابشع مـ,ـوته ولا حتي ادــ,,ـــــفنك حيه
نور. حطت ايدها علي عيونها ودموعها نزلت اكتر
عاصم. سبها وراح الحمام وغير هدومه وبعد شويه خرج وقالها انا هنزل اجيبلك اكل وبصلها بنظره غير مفهومه ومشي
نور. ياتري نظرتك دي ايه يا عاصم لوم وعتاب علي كلامي معاك قبل كدا ولا بتفكر ف انتقامك مني اااااه وآه من التار واللي جرالي منه
عاصم. بعد شويه طلع ومعه اكل ليه ول نور دخل لقاها نايمه عالسرير ودموعها علي خدها بصلها وف نفسه قال كان المفروض نفرح مع بعض بابننا دلوقتي بس اعمل ايه كلامك جنني وخرج عصبيتي اللي مستحيل كانت تخرج ليكي
نور. حست بخياله قدامها فتحت عيونها وبصتله وقامت قعدت ولسه هتتكلم
عاصم. يلا علشان ناكل
نور. عاصم طلقني

عاصم. بصلها وبدون تردد قال .
نور. عاصم طلقني
عاصم. بصلها وقال بسهوله كدا
نور. ارجوك يا عاصم لازم نبعد عن بعد وكمان متاذيش يوسف ولا ياسر هما مظلومين بلاش تعمل حاجه تندم عليها بعدين
عاصم. خايفه عليهم
نور. عاااصم والله العظيم انا مظلومه وبريئه
عاصم. واللي ف بطنك ياست هانم
نور. ابنك يا عاصم ولو مش مصدقني اعمل تحليل
عاصم. ههههه لا انا مصدقك يا قلب عاصم
نور. بصتله وعرفه انه بيتكلم بسخريه
عاصم. قالها اصدقك ازاي وانا ملمستكيش حد قالك اني اهبل وبيضحك عليا بسهوله لااا فوقي كدا واعرفي انك بتكلمي عاصم الزيني اللي يتهزه اجدع شنب
نور. طيب ممكن تسمعني
عاصم. اسمعك بعد ما انتقمتي وخونتيني انتقمتي لكرامتك فاكره كلامك اللي قولتيه جرحتيني وكــ,,ـــــسرتيني وظلــ,,ـــــمتيني وحطيتي راسي ف الوحل مش دا كان كلامك
نور يا عاصم اسمعني ارجوك
عاصم. مسمعش صوتك تاني فاهمه
نور. بقهر قالت طيب مادام انتي مش مصدقني ولا حتي عاوز تسمع كلامي يبقي خليني امشي
عاصم. بضغط عليها قال عاوزه تروحيله
نور. عيطت ودموعها معدتش قادره تسيطر عليها
عاصم. خافي علي نفسك واتقي شري وبلاش تعصبيني وتقولي كلام يخرجني عن شعوري لان طلاق مش هيحصل غير بمزاجي فاهمه ياريت بقا تهتمي بنفسك علشان صحتك والبيبي
نور. ماردت
عاصم. يلا كلي
نور. بشهقات ودموع قالت مليش نفس
عاصم. نووور كلي من سكات
روايات بقلم نور عصام
وبعد يومين
امل. دخلت وقالت نور ممكن اتكلم معاكي شويه
ثريا. تعالي يابت يا امل اقعدي
نور. اتفضلي يا اموله
امل. ابتسمت وقالت بدايه حلوه وراحت قعدت جنبها وقالت اسفه علي اللي حصل مني قبل كدا والله غصب عني اناا
نور. قاطعتها وقالت حصل خير
امل. انا اخت عاصم ف الرضاعه وابتسمت وقالا بس اهو اتجوز قبلي وانا اللي بورت
نور. ببتسامه قالت مين قال كدا دا انتي قمر
امل. تسلميلي وباستها من خدها وقالت انا حابه تكوني معايا بكرا ف فرحي
نور. بصت ل حمــ,,ـاتها
ثريا. ابتسمت وقالت ومالو انتو اخوات وبس عاصم يجي بجوله وهو اكيد مش هيرفض
امل. وهو ممكن يرفض اياك
عاصم. دخل وسمعها وقال ومرفضش ليه يام لسان طويل
امل. عاصم
عاصم. ايوا ياختي
امل. بحب اخوي قالت علشان خاطري يا عاصم خلي نور تيجي معايا بكرا انا عوزاها كل اليوم معايا
عاصم. بص ل نور لقاها صحيح قاعده معاهم بس الحزن ماليها حب يخليها تغير جو شويه قال ومالو بقلم نور عصام
امل. قالت يا حبيبي يا عاصم وقامت باسته من خده
نور بصتلهم وزعلت
عاصم. اخد باله من تغيرها راح عليها وباسها من خدها وقال نوري حبيبتي عامله ايه
نور. بصتله ومش عرفه تتكلم
امل. احم احم نحن هنا
عاصم. وانتو هنا بتعملو ايه يا بايخه متغورو
امل وثريا. هههههه هههههه
عاصم. اخد نور وقال عن اذنكم هطلع شويه
ثريا. خد راحتك يا ولدي
امل. طيب خلي نور معايا شويه
عاصم. غوري يابت ومسك نور من ايدها وطلعو
نور. دخلت الاوضه وبصتله ولسه هتتكلم
عاصم. قالها عامله ايه يانور والبيبي
نور. بتنهيده قالت الحمد لله
عاصم. ضمها لصـ,,ـدره وقالها حابه تروحي مع امل
نور. وهي جوا حــ,,ـــــضنه قالت مفيش داعي
عاصم. ليه حبيبتي روحي غيري جو بس خلي بالك من نفسك
نور. ف نفسها مستغربه تصرفاته
عاصم. سابها ودخل الحمام يغير هدومه
وتاني يوم جاء موعد الزفاف
نور. مع امل والبنات
عاصم. برا مع الرجال وباقي العيله والمدعوين
امل. والبنات بيرقصو وامل راحت علي نور وقالت نور تعالي ارقصي معايا
نور قالت مش بعرف
امل. ياستي يعني هو انا اللي بيعرف ارقصي وخلاص وشدتها غصب عنها
نور. حاولت تنسي شويه وجعها ورقصت مع امل
لارا. بنت عم عاصم وبنت هنيه صورت نور وبعتتها ل عاصم
عاصم. شافها بصلها وبص لحركاتها وابتسم وبعدين رن عليها
نور. راحت وفتحت فونها وقالت الوو
عاصم. مش كفايه رقص بقا علشان البيبي
نور استغربت وقالت رقص
عاصم. نور. اقعدي مكانك وحافظي علي نفسك
نور. بفرحه انو خايف عليها قالت حاضر
عاصم. هتوحشيني
نور. ماردت وقفلت
وبعد انتهاء الفرح
ثريا اخدت نور ورجعو بيتهم
عاصم. دخل وبصلها
ثريا. مالك ياولدي
عاصم. ولا حاجه يا امه هطلع انام علشان عندي شغل بدري
ثريا. ومالو ياولدي،وانتي يانور يلا يا بتي مع جوزك
نور. حاضر يا ماما تصبحي علي خير وطلعت وبس دخلت
عاصم. قرب منها وقالها ف واحده حامل وزي القمر كدا ترقص
نور. بتتنفس بصوت عالي
عاصم. شدها لحــ,,ـــــضنه اكتر وقالها لو اتقررت تاني هعاقبك
نور. بصتله وف نفسها هيعاقبني ازاي دا
عاصم. فهم تفكيرها وقالها جايز يكون عقاب بالنسبالك اما بالنسبه ليا فهيكون عقاب ممتع جدا وسابها ف حيرتها
وتاني يوم
نور. اتصلت علي غاده وكانت حابه تسئلها علي د يوسف وياسر بس خافت ف اخر لحظه انو عاصم يكون مراقبها وبعدين ف نفسها قالت عاصم مستحيل ياذيهم واتكلمت مع غاده شويه وقالتلها انها ف الصعيد وهتقعد فتره
غاده. هتوحشيني يا قلبي

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock